Om onze bedrijfsvoering transparant te houden, heeft Stichting TRACE een onafhankelijk bestuur benoemd. We zijn bijzonder verheugd met de samenstelling van dit bestuur!

Juan Nibbelink
Juan is een bekend figuur binnen de circulaire wereld. Als ‘spinner’ is hij een van de drijvende krachten achter Cirkelstad Haarlem Kennemerland, waar Stichting TRACE sinds kort partner van is. Hij werkt ook als circulair ontwerper bij Enz-Remake, een bedrijf dat nieuwe producten maakt met gebruik van oude materialen. Zo maken ze tafeltennisbatjes van oude treinvloeren. Juan gaat zich voor TRACE vooral richten op de samenwerking tussen TRACE en Cirkelstad Haarlem Kennemerland.

Klik hier voor het LinkedIn profiel van Juan

Wieb van de Donk
Wieb is al 20 jaar verbonden aan WWAV, waar hij sinds 2013 de rol van managing director vervult. WWAV is een bureau dat zich richt op creatieve marketing voor non-profit organisaties. Zijn jarenlange ervaring gaan we vooral gebruiken om TRACE te positioneren, met het oog op samenwerking met potentiële partners en subsidieverstrekkers.

Klik hier voor het LinkedIn profiel van Wieb

Saskia Flipsen
Saskia is onafhankelijk filmmaker en communicatieadviseur. Ze heeft gewerkt voor onder andere Greenpeace, Oxfam Novib en Vluchtelingenwerk Nederland. Met haar kennis over pers en publiciteit gaat ze de stichting adviseren over communicatiemogelijkheden. En natuurlijk zal Saskia zich ook buigen over de inhoud en kwaliteit van de videocontent die TRACE gaat produceren.

Klik hier voor het LinkedIn profiel van Saskia

Voor 2021 heeft TRACE een duidelijk omlijnd doel vastgesteld: we gaan in eigen beheer videoportretten maken van leden van Cirkelstad Haarlem Kennemerland. Op die manier gaan we een catalogus aanleggen die we volgend jaar willen voorleggen aan potentiële subsidieverstrekkers, om te bekijken of we die samenwerking kunnen opschalen naar landelijk niveau.